• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Har jag någon chans, samla 205000 ?

MKO

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
26 Januari 2021
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
En fråga till
Alla krediter/lån syns ju inte på UC, ska man bara ansöka om summorna för det man ser på uc?
För det jag vill baka ihop är både synligt på uc och vissa inte

Råd?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 279
Mottagna reaktioner
881
Poäng
717
En fråga till
Alla krediter/lån syns ju inte på UC, ska man bara ansöka om summorna för det man ser på uc?
För det jag vill baka ihop är både synligt på uc och vissa inte

Råd?

Ansök isåfall om samlingslån på totala summan du behöver och sen fyller du i hur mycket du vill Samla av det beloppet.
 

MKO

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
26 Januari 2021
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Ansök isåfall om samlingslån på totala summan du behöver och sen fyller du i hur mycket du vill Samla av det beloppet.

Ja alltså summan jag vill låna är ju totalsumman. Men vissa av de summorna finns ej synliga på UC därav frågan
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 279
Mottagna reaktioner
881
Poäng
717
Ja alltså summan jag vill låna är ju totalsumman. Men vissa av de summorna finns ej synliga på UC därav frågan

Ja jag förstår. När du ansöker via Lendo/Advisa för ett samlingslån fyller du i hur mycket du vill låna men de frågar också hur stor summa utav lånesumman du faktiskt vill Samla. Är t.ex lånesumman på UC 150K/200K totalt så söker du 200K men väljer att Samla 150K. Lite osäkert kring det här men har hört att det strulat för andra att få lösenkrav på skitlån som är utsnför UC, alltså bäst att istället få de i cash och lösa själv utefall att de kräver lösenkrav på resten.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 301
Mottagna reaktioner
1 114
Poäng
897
Jag tror dom alltid vill att man ska söka oavsett. Tror det finns en peng att tjäna för kundtjänst och vid varje beviljat lån. Men helt klart ska du chansa och ta hela beloppet. Ofta så brukar man få ett lägre belopp istället
 

MKO

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
26 Januari 2021
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Jag tror dom alltid vill att man ska söka oavsett. Tror det finns en peng att tjäna för kundtjänst och vid varje beviljat lån. Men helt klart ska du chansa och ta hela beloppet. Ofta så brukar man få ett lägre belopp istället
Hela beloppet
synliga+osynliga menar du?
 

MKO

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
26 Januari 2021
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Ja jag förstår. När du ansöker via Lendo/Advisa för ett samlingslån fyller du i hur mycket du vill låna men de frågar också hur stor summa utav lånesumman du faktiskt vill Samla. Är t.ex lånesumman på UC 150K/200K totalt så söker du 200K men väljer att Samla 150K. Lite osäkert kring det här men har hört att det strulat för andra att få lösenkrav på skitlån som är utsnför UC, alltså bäst att istället få de i cash och lösa själv utefall att de kräver lösenkrav på resten.

Jaha trodde det såg bra ut om man visade att man ville bli av med andra lån, inte få "nya" cash
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 301
Mottagna reaktioner
1 114
Poäng
897
Du har lägre lån än inkomst med god marginal. Hade sökt så att alla dina skulder täcker med ett lån.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Hela beloppet
synliga+osynliga menar du?
Täbk inte på synliga ej synlig sök bara en summa, sen får du det dom ger spelar ingen roll om de synlih eller ej ... komplicera inte för mycket med frågor....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp